2 maj 2011

Dockkläder

Min gamla docka har fått nya stickade sommarkläder.



Visst är hon söt!


4 kommentarer:

  1. Hej!

    Roligt att du ville bli följare till min blogg och på så vis hittade jag in till din fina blogg. =)

    /Catarina

    SvaraRadera
  2. Hallå! Vad kul att hitta din blogg!! Massor emd fina saker ser jag och du det märks vi gör lite lika saker, kul fast du har varit sååå kreativ, massor emd olika saker! Jag ska visa min dotter hellokitty sakerna, halsbandet mycket fint! Återkomemr! :O)Maria

    SvaraRadera
  3. så fin han blev , kul att ha en docka sparad sen man själv var liten/Kram

    SvaraRadera
  4. Du har något att hämta på min sida, men känn inget tvång ..ta emot om du vill /Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, kram Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...