25 sep. 2011

Härlig söndag

Vilken fantastiskt fin söndag det har varit idag.
Det började med yoga i förmiddags.
Sen satt jag på altanen i solen och virkade och åt en god smörgås.
Min bror med familj kom och hälsade på.



Jag har börjat virka ett par pulsvärmare med två garner. Det högra garnet köpte jag på stickeventet Uppstickaren. Ett event som arrangerades av garnaffären Tant Thea nu i veckan och hölls inne i Helsingborg på Parapeten. En jättetrevlig kväll med massor med garner, mycket inspiration, god mat och trevligt sällskap. Garnet heter MANOS Lace och är ett blandgarn av baby alpaca, silk och cashmere. Det kommer från Uruguay. Det vänstra garnnystanet hade jag hemma och är ett tunt bomullsgarn.

Sist men inte minst, HIF har säkrat sitt guld idag till min sons stora förtjusning.
GRATTIS HIF!

2 kommentarer:

  1. Håller med vilken underbar sön!! Blev svampskogen! Vilket jättefint garn låter skönt det högra!! :O) Maria

    SvaraRadera
  2. det blev svampskogen för mej me kom hem med 2 korgar fulla med Trattisar /Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, kram Christel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...